lauantai 17. marraskuuta 2012

5 weeks, 5 kilograms

Otin Ihanan meren mukaan kotoa, aion lukea sen läpi tänään. Tuli jotenkin motivoitunu olo kun kävin vaa'alla. Okei, se näytti iltapainoksi 70,8 mutta ei sen enempää. Pääsen alle 70 nopeasti kunhan vaan tsemppaan. Aion jättää aamu- ja iltapalat syömättä ja syödä vaan kaksi kertaa päivässä.
Ei tietenkään mitään makeaa, suolaista tai rasvaista. Päätin myös rajoittaa mun leivänsyönnin yhteen palaan päivässä koska siitä tulee liikaa kaloreita. Eikä rasvaa senkään leivän päälle.
Syön... Mitä mä sitten oikein sallisinkaan itselleni?
Tonnikalaa ja valmiskeittoja (vähäkalorisimmat vaihtoehdot 120-150 kcal).
Yksi tonnikala purkki lounaaksi ja valmiskeitto päivälliseksi. Noin 400-500 kaloria/päivä.
Tiedän että se on vähän mutta kyllä mä pärjään. Sitäpaitsi mun salikortti on mennyt umpeen joten en liiku yhtään kaloreita. Tonnikalapurkki, yksi leipä ja keitto.
Eikä maksakkaan paljoa. Enkä syö enää kuuden jälkeen mitään.
Kahvia aamupalaksi ja kevytlimua iltapalaksi.
Kyllä mä pärjään. Mä pystyn tähän. Mä alitan 70 ja painan 65 jouluna.
5 viikkoa, 5 kiloa. Se on sen arvosta. Mä onnistun.







2 kommenttia:

  1. sulla on kovat tavotteet
    mä oon onnellinen jo sadangramman pudotuksesta enkä koskaan uskalla edes toivoa enenpää
    no olet kiihkeä ja mä tylsä :D
    tsempit

    VastaaPoista
  2. Pystyt kyllä ! Paljon voimia ja halauksia pieni <3

    VastaaPoista