maanantai 29. lokakuuta 2012

Tired.







Tänään aamupaino 72.4 hyisaatana.
Kävin salilla, sisäpyöräily 45 min.
Oli myös bulimiaryhmä, vaikutti tosi mukavalta. Pitää pitää ruokapäiväkirjaa ja lukea läpi matskuja. Ihan jees. Huomenna toivottavasti paino olisi laskenut, tänään syöty vaan puuroa ja pari kulhoa makaronia.
Huomenna taas reippaasti salille ja syön vähän. Tästä se taas lähtee alaspäin, kohti viittäkymppiä.
Ps. Poikkiksen kanssa taas riitelyä kaikesta. Se flippaisi totaalisesti jos tietäisi et oon takas höyhylässä.
Ihan sama, ei jaksa kiinnostaa. Kiinnostaa vaan laihtua. Piste, aamen.

8 kommenttia:

  1. Se on niin surullista aina kun näkee syömishäiriön nielaisevan ihmisen kokonaan. Älä anna sen tapahtua sulle <3
    bulimiaryhmä kuulostaa hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Herää. Etkö sä näe, että elämässä on muutakin. Loputtomat mahdollisuudet, jotka itse rajaat pois. "Mua ei kiinnosta kuin vain laihtua". Tulee surullinen olo sun ja taas yhden elämättömän elämän puolesta. Mitä varten sä teet tätä? Mitä sä kuvittelet olevasi sitten kun painat 50? Parempi ihminen? Haluttavampi? Kauniimpi? Se on ihan vitun sama paljonko painat jos oot sisältä yhä yhtä hukassa kuin kakskytä kiloa aikaisemmin.

    VastaaPoista
  3. Et edes poikaystävän takia voi olla pois sieltä? :o
    Itse lähdin kun poikaystävä kehotti, ja en halua rikkoa lupausta. Tiedän että vaikea päästää irti, en nyt tässä sano että lopeta koko laihdutusjuttu.
    Tsemppiä, pääset kyllä pieniin lukuihin <3
    Ehkä vähän epäselvä kommentti, anteeksi. Ei ole tarkoitus loukata tai olla ilkeä.

    VastaaPoista
  4. saanko kysyä, kuinka pitkä oot :)?
    tsemppiä<3

    VastaaPoista
  5. Cherry Darling: kiitos<3
    Anonyymi: kiitos näkemyksestäsi. Mä tiedän että olen hukassa. Mulla on paljon muitakin asioita tapahtunut elämässä joista sä et tiedä mitään jotka ovat johtanut mut tähän pisteeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmasti onkin. Enhän minä, satunnainen vierailija sun blogissa jossa tuot esille vain yhden puolen elämästäsi, voikaan tietää. Oli miten oli, toivon, että pääset tuosta paskasta eroon. Että voit paremmin ja oot onnellinen. Tää ajatus ei koske pelkästään sua, vaan jokaikistä mörköjensä kanssa tappelevaa rimppakinttuista tyttöä. Meillä on vaan yks elämä.

      Poista
  6. Anonyymi 2: mä en vaan ole tarpeeksi vahva pysyäkseni niin tiiviin ja kannustavan yhteisön ulkopuolella vaikka tiedänkin että se ajaa mut yhä syvemmälle tähän suohon. Kiitos kommentista<3

    VastaaPoista
  7. sarre: olen 165cm :) kiitos <3

    VastaaPoista