keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Falling away from me


Totaalinen pohjanoteeraus:
72,0 KILOA

Mä en koskaan, KOSKAAN ole painanut näin paljon.
Mua ahdistaa. Oksensin ja kävin suihkussa viiltelemässä.
Paha olla ihan oikeasti.
Mä luulin et söin "normaalisti" vähän aikaa enkä oksentanut niin paljoa, tulos on seiskytkaks-vitun-kiloa.
Mä en enää IKINÄ tee tota mokaa enää että alkaisin syödä. Kaikki tietää mitä siitä seuraa.
Lihon. Lihon. Lihon.
Ei enää, ei enää. Ihan oikeasti. Mä haluisin kuristaa itteni kun olen näin läski. Olen mitätön. Mitätön.
Tappaa itseni, ei tällanen ihrakasa ansaitse elää. Hyi saatana että voi vihata itseään paljon.
Vihaan itseäni. Vihaanvihaanvihaanvihaanvihaanvihaanvihaanvihaanvihaan.

3 kommenttia:

  1. Voi ei :( uskon että tunne on hirveä
    Viiltäminen ei kuitenkaan auta!
    Voimia

    VastaaPoista
  2. Voih, tiedän ton tunteen paremmin kuin hyvin! Itse kun aloin parantumaan, saavutin 70 kilon painon kuin huomaamatta, vaikka lupasin etten IKINÄ enää halua nähdä 7:lla alkavia lukuja. Nyt olen laihduttanut 67 kilon puolelle ja alaspäin mennään, mutta itseviha on kamala..

    Eli tsemppiä sulle hirveästi! Tiedän että tuo olo on aivan kamala, mutta se helpottaa kyllä vielä <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos pienet kommenteista. <3

    VastaaPoista