tiistai 11. syyskuuta 2012

Into treatment.




Tänään kävin siis ensimmäistä kertaa syömishäiriöpoliklinikalla ensimmäisellä arviointikäynnillä.
Mitattiin paino ja pituus. Kerroin elämänstoorini masennuksista paino-ongelmiin, laihdutuksesta syömishäiriöön. Nainen oli hyvin mukava ja ymmärtäväinen. Kertoili minulle oksennuksen haittapuolista ja siitä, kuinka normaali- ja ylipainoinenkin voi olla aliravittu. Mut lähetetään täydellisiin verikokeisiin ja sydänfilmiin saadakseen tietää mitä tää oksentaminen ja syömättömyys on tehny mun kropalle. Jos veressä on liian vähän kaliumia voi saada sydänoireita.
Tiesin jo kaiken tämän, silti en "herää".
Minulle ojennettiin ruokapäiväkirja täytettäväksi, sekä paperi jossa suositellaan päivän kalorimääräksi 2000 ja ylikin. Ei ikinä. Mun kalorimäärä on 500-700 ja pysyy.
Seuraava käynti on ensi viikolla.

Tämän päivän kalorit 461.

2 kommenttia:

  1. Jännää seurata sun hoitoa tässä sivussa, etenkin kun sulla ei oo motivaatiota(?). Tsemppei

    VastaaPoista
  2. Mulla tavallaan on motivaatiota, ja tavallaan taas ei. En halua lopettaa laihduttamista mutta haluisin lopettaa oksentelun. Vaikeaa. Tsemppejä takaisin. <3

    VastaaPoista