tiistai 25. syyskuuta 2012

Control.

Toi kuva ei ihan kuvaa mua. Mua ei himota mikään ruoka. Mä en ahmi. Silti mulla on kuulemma bulimia.
Mun ei tee mieli suklaata, pullaa, karkkeja, leipää, sipsiä. Ei mun oikeasti tee mieli mitään. Lämmintä ruokaa ehkä joskus välillä mutta siihen mä en pysty.
"Normaalit annokset" - mitä ne on? Mulle kokonainen avokado vastaa ateriaa.
Lautasellinen ruokaa on jo ahmimista. Puolikas patonki on ahmimista. Kourallinen sipsejä on ahmimista.
Mä viitsi edes puhua painosta. Tänään olen oikeastaan syönyt sämpylän ja hampparin. Se paska jäi sisään. Kourallisen sipsiä ja saatanasti kevytlimua. Vitun läski epäonnistuja paska. Oksensin sipsit, tietysti. Namnam.
Huomenna aloitan Nutrilett-paaston, omalla tavallani. 3 x 123 kcal päivässä kolmen päivän ajan.
Jotain kahvinmakuista juomaa se oli. Kolmen päivän paasto ja se pitää, mä en tartte ruokaa, mulla on rasvavarastot omasta takaa.
Eilen oli lääkäri. Kivenkova persoona joka esitti tarkkoja, suorasukaisia kysymyksiä. Mua ahdisti.
Kuulemma meillä on perhetapaaminen. Sitten käyn kolmella bulimialuennolla. Sen jälkeen arvioidaan mun hoidon jatko. Ehkä menen päiväossalle "bulimian katkaisuhoitoon" joka kestää kaksi viikkoa.
Se herättää sekavia fiiliksiä. Lihon jos syön niitten mielestä normaalisti. Mä en pysty, mä en voi.

1 kommentti:

  1. Lievitän pelkoasi, nimittäin ei niiden ruuilla liho! Vuodeosastolla siellä syötiin ihan hirveästi, 5 kertaa päivässä, eikä mulle ihme kyllä tullut painoa lisää kuin vähän reilu kilo yli kuukauden aikana :O vaikka luulin että niin hirveen ahmimis-oksentamisputken (4kk) jälkeen lihoisin normisyömisellä ainakin kymmenen kiloa.

    Kannattaa yrittää :> jos on mahollisuus päästä bulimiakatkolle ni sinne ihmeessä! Paljon parempi olokin tulee :)

    VastaaPoista