perjantai 7. syyskuuta 2012

Disgusting pig.

 Otsikko kuvaa blogin kirjoittajan ulkomuotoa.
Olen syönyt leipää ja puolikkaan pienen pitsan. Ja sipsiä. Olen epäonnistunut paska. En uskalla katsoa iltapainoa. Ahdistaa.
Miksmäteinsenmiksolenniinläskimitenmäpystyinhyiolenoksettavaenolemitäänenoleminkäänarvoinen.

Tänään klo 22:00 alkaa uusi paasto.
Pystyn tähän. Illalla menemme tupareihin.
Laitan parhaat päälle ja juon Zeroa pelkästään. Tai sokeritonta Red Bullia. En syö mitään.
En mitään.

Mä päätin tänään millaiset tatskat otan kun painan 40 kg.
Mä tulen painamaan 40 kg ja mun BMI tulee olemaan 14.7.
Kukaan ei voi mua estää. Mä teen tän itseni takia. Mä olen tän arvoinen.
26 kilon päästä mä olen täydellinen, puhdas, ihana, kaunis. Lumienkeli, jääprinsessa jota kukaan ei voi koskettaa.

1 kommentti:

  1. Haleja <3 Mä unelmoin salaa BMI 12:sta, mutta jos nyt eka pääsis ees alipainoon tai takasi siihen, missä olin nii ois vähä parempi...

    VastaaPoista