maanantai 14. tammikuuta 2013

Standing still

Huomenna mulla on hoitosuunnitelman laatimista syömishäiriöpolilla. Jännittää.
En ole nyt viikkoon käynyt salilla. Aamupaino 71,6.
Pitää alkaa tsemppaamaan taas että pääsee alle sen seittemänkymmenen. Ei siihen edes ole pitkä matka.
Tänään taas koin alemmuuskompleksia kun näin yhtä mun thinspokaveria. Se on mua 21 kiloa laihempi ja 3 senttiä pidempi. Näin sen lomakkeista joita se täytteli. Voi kumpa mä pääsisin myös BMI 17,7.
Oon syönyt aika epätasasesti tässä viimeajat. Paino on pysynyt suunnilleen samassa.
Sen pitää alkaa tippumaan. Nyt.
21 kiloa ei ole mahdottomuus. Se on täysin mahdollista ja mun ulottuvilla jos vain haluan sitä tarpeeksi.
Ja mä haluan. Ja mä tuun saavuttamaan sen. Näytän kaikille vielä et musta tulee pieni.

1 kommentti:

  1. onks tossa kirjotusvirhe vai tarkotikko oikeesti, et haluut painaa 21 kiloa? please sano et se oli kirjotusvirhe :/ haleja <3

    VastaaPoista