tiistai 29. tammikuuta 2013

Haaste!

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa. 5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 6. Ei takaisin haastamista.

Asiat:
1. Mä voin paljon paremmin kuin puoli vuotta sitten, kiitos mun poikaystävän joka on auttanut ja tukenut mua älyttömästi.
2.   Mä aion värjätä mun blondit hiukset uudestaan hattaranvaaleanpunaisiksi.
3. Monet sanoo mun tyyliä hipsterimäiseksi ja et mä kuuntelen hipsterimusiikkia mut en koe olevani sellainen. Mulla on vaan mun oma tyyli.
4. Ruoka ja paino on mun mielessä 24/7.
5. Mä en juo alkoholia.
6. näytän tyhmältä  kuvissa.
7. Kaikki sanoo että mulla on isot silmät.
8. Mä tykkään käydä salilla.
9. Mä tykkään meikata, käyttää koruja ja oon tarkka ulkonäöstäni ja vaatteistani mut en koe olevan pinnallinen tai materialisti.
10. Tykkään käydä keikoilla ja baareissa.
11.  Mun nykyinen, terve ihannepaino on 50 kiloa (BMI 18.4)

1. Lempi ruokasi? perunamuussi ja uunilohi
2. millaisessa talossa asut?  kerrostaloyksiössä
3. Jos saisit valita yhden asian elämältä, mikä se olisi? että pystyisin hyväksymään itseni
4. onko sulla lävistyksiä? Jos niin missä? smiley
5 Onko tatuointeja? Jos niin missä ja minkälaisia?  ei, mutta suunnitteilla on half-sleeve :>
6. Lemmikkejä? Jos ei ole niin minkä lemmikin haluaisit?   ei ole, mutta sitten kun me muutetaan isompaan kämppään niin me hankitaan kaks leijonaluppaa (pupuja)
7. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla?  rauhallinen, seurallinen, kuuntelija
8. Lemppari leffa?  Kill Bill 1 & 2
9. Missä asennossa nukut?  vatsallani
10. Mikä saa sinut pahiten ahdistumaan yleisemmin?  eräät ihmiset ja vanhat asiat
11. Lempi teemaku? rooibos-vanilja

Kysymykset:
 1. Tavoitepainosi?
 2. Milloin aloitit blogisi?
 3. Onko sinulla säännöllistä lääkitystä?
 4. Milloin koet olevasi kaunis?
 5. Lempimusasi?
 6. Kuntoiletko?
 7. Miten kauan olet laihduttanut?
 8. Oletko koskaan käyttäny huumeita?
 9. Seurusteletko?
10. Mitä rakastat?
11. Mitä pelkäät?


Haastan:
Donitsityttö
Eliana
Kempoolio
hattaraonni 

3 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, mutta en oikein ole koskaan niistä innostunut :D En ole tehnyt vissiin ikinä yhtäkään, joten jätän valitettavasti välistä!

    VastaaPoista