sunnuntai 27. tammikuuta 2013

70.?













Pari päivää mennyt huonommin mut nyt kiristän tahtia taas.
Pidän kalorit 800-1000 kcal. Ens viikolla käyn salilla sen 4 kertaa ja pidän siitä kiinni.
Huomenna lääkärin vastaanotto. Mietin mistä tuun siellä puhumaan. Lääkkeistä varmaan. Mun mieli on niin tasainen, ettei musta saa mitään tunnetiloja irti. Ehkä lääkitystä pitäisi muuttaa. Mä pelkään että jotain pahaa tapahtuu jos mun lääkkeisiin kosketaan.
Sit mä mietin kans jutella päiväsairaalajaksosta. Mä haluisin päiväsairaalaan. Saisin päivärytmin kuntoon ja tekemistä päiviin nyt kun poikkis toivottavasti aloittaa työt. Sitten mä voisin mennä aina salille päivän jälkeen.
Mulle on kirjoitettu saikkua maaliskuun loppuun asti. Jatkosta ei ole tietoa, en tiedä sitten tuleeko sitä jatkoa huomenna.
Tiistaina on terapia ja siellä tuun puhumaan varmaan mutsin ja mun kohtaamisesta. Eipä siinä paljoa ole kerrottavaa mutta kuitenkin. Keskiviikkona alkaa syömishäiriöpolin ruokaryhmä johon osallistun.


1 kommentti: