perjantai 18. toukokuuta 2012

Pöntön halailua


Mulla on ensi tiistaina ensimmäistä kertaa ravitsemusterapia. En tiedä yhtään mitä odottaa. En tiedä mitä sanoa.
Oksentelenko? Kyllä. Joka päivä? Melkein. Olen läski mihin mä tarvitsen ravitsemusterapiaa?
Kyllä mä tiedän miten syödään terveellisesti, haloo mä kirjotin terveystiedon...

Nyt tekee mieli viillellä. Pitäisi ottaa lääke. Mutta entä jos oksennan senkin sitten?
Pitää mennä oksentamaan loppuun ja sitten vasta ottaa lääke. Mä tiedän että viillän sitten kuitenkin.
En mä halua päiväosastolle, en mä halua minnekkään. Paitsi ehkä jonnekkin pitkäaikaiseen hoitoon mutta sellaisesta nyt on turha unelmoida. Pitäisi yrittää sitä itsaria ensin vakuuttavasti ja sitten ehkä pääsisin.

Noin. Lääke otettu. Ketipinor 25 mg kertaa kaksi. Harvoin se mitään auttaa. Välillä otan Temestan kyytipojaksi mutta ne alkavat olla loppu enkä mä saa niistä enää reseptiä, bentsoja kun ovat.
Voi helvetin helvetti.
Tekee mieli tupakkaa. Pitäisiköhän mennä ostamaan.
Huoh. Kuka näitäkin jaksaa lukea... 28 lukijaa on aika paljon tällaselle paskanjauhannalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti