torstai 14. maaliskuuta 2013

Humpuukia?


















Sorruin ostamaan Tonalinia ja Ananas Strongia.
Mä en koskaan ennen ole kokeillut laihdutuslääkkeitä.
Mä tiedäntiedäntiedän ettei ne varmaan mitään auta mutta en ainakaan uskalla syödä ku pelkään että niiden teho jotenkin vähenee (loogisuus?)
Otan Tonalinia 6 kapselia ja Ananas Strongia 3 kapselia päivässä.
Ilmoittelen sitten että vaikuttaako vai ei. Ainakin mun motivaatio nousi nyt noiden myötä.
Syön laihdutuslääkkeitä, syömiset minimiin, ei "ahmimisia" (psykologin mielestä mun ahmimiset ei ole ahmimisia vaan normaalia määriä ruokaa), paljon vettä, raahaudun salille. Oksentelut hätätapauksia varten.
Kertokaa rakkaat lukijat jos teillä on jotain kokemuksia ylläolevista!
Eilen kävin kampaajalla lisäilemässä 2 punttia sinettejä tukkaan. Nyt on niin paksu tukka että. <3
Kävin myös ostamassa satasella(!) Lancomen meikkejä. Pakko mun on jotain kivaa saada ittelleni et jaksan.





6 kommenttia:

  1. Ei oo kyllä kokemusta minkäänlaisista laihdutuslääkkeistä, mua kiinnostais kanssa tietää että onko niissä oikeesti mitään tehoa vai onko ne pelkkää humpuukkia jolla saadaan rahastettua.

    Kuinka paljon maksaa kampaajalla laittaa sinetit? Oon niin kauheen kauan sitä halunnut, mut käytän vaan clipsejä :D

    VastaaPoista
  2. No nyt se testataan siis!:)
    Mun kaveri joka on kampaaja tekee mulle (puolet?) halvemmalla mun tukan, koko pään pidennys (hiuspuntit+kiinnittäminen) maksaa mulle 250. :) Kannattaa laittaa sinetit, mullakin oli ennen klipsit mut turhauduin niitten laittamiseen ja siihen että pitää kokoajan kattoa ettei klipsit vilku. Nää on niin ihanat, voi vaan herätä aamulla ja on pitkä, ihana tukka. Miinuspuolena on et voi tulla rastoja, kannattaa harjata ja hoitaa niitä hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Houkuttelis kyllä todella paljon käydä laittamassa, mullakin alkaa turhauttamaan noitten clipsien kanssa kun saa tosiaan olla aika varovainen niiden kanssa tms.. :/ Sinetit olis helpommatkin, ettei menis sitä aikaakaan tukan laittamiseen silleen.

      Poista
  3. Paljonko noi laihdutuslääkkeet maksoi? :)

    VastaaPoista
  4. ananas strongit makso kympin, tonalinit jotain viiskymppiä :/

    VastaaPoista