tiistai 4. joulukuuta 2012

New lifestyle

Tänään juttelin omaohjaajan kanssa kuntosalilla.
Asetimme tavoitteeksi pudottaa painoa 10 kiloa, laskea rasvaprosenttia ja nostaa lihasmassaprosenttia (teimme kehonkoostumusmittauksen). Laskimme myös että mun olisi hyvä syödä päivässä vähintään 1100 mutta enintään 1600 kcal että laihdun tasaisesti.
Ohjaaja oli tosi positiivinen ja kannustava ja tapaamisesta jäi hyvä mieli. Maanantaina mulla on seuraava tapaaminen johon ohjaaja on tehnyt mulle henkilökohtaisen treeniohjelman ja sitä käydään läpi yhdessä.
Jännää! Oon ihan innoissani.
Sovittiin että käyn 4 kertaa salilla viikossa, joka on kuulemma tosi paljon. Aion kuitenkin pysyä siinä tiukasti sillä eihän mulla ole muutakaan tekemistä kuin kuntoilla!
Tosi hyvä fiilis, lähden laihduttamaan terveillä keinoilla. Toivottavasti kilot pysyvät poissa pysyvästi.
Niin kuin ohjaaja sanoi, ei ole mitään järkeä pudottaa painoa nopeasti ja sitten vuoden päästä huomata että on taas lihonut ja on samassa alkupisteessä. Pitää tehdä tästä elämäntapa ja niin mää teenkin, onhan mulla kahden vuoden jäsenyys tonne salille! :)

3 kommenttia:

  1. Tuli niin hyvä mieli tästä tekstistä :)
    Älä nyt sitten luovuta tämän suhteen. Voin luvata että sun olo paranee ja näät ittes paljon kauniimpana, kun syöt kunnolla ja kuntoilet :)
    Paljon tsemppiä ja haleja <3

    VastaaPoista
  2. etkö sä opiskele missään? mitä mieltä sun vanhemmat on sun laihdutuksesta yms. jutuista?

    VastaaPoista
  3. Kempoolio: kiitos pieni tsempeistä <3 en aio luovuttaa!
    Anonyymi: mä olen sairaslomalla masennuksen, bulimian, persoonallisuushäiriön ja traumaperäisen stressihäiriön takia ollut nyt vuoden ja se ilmeisesti jatkuu vielä toistaiseksi. Mun vanhemmat eli äiti tietää kyllä syömishäiriöstä ja maksaa mun salikortin mutta muuten en hirveästi avaudu mun jutuista.

    VastaaPoista