lauantai 7. heinäkuuta 2012

Reaching my Ultimate Goal Weight





Meillä on auringonsiemenen kanssa projekti päästä takaisin vanhoihin mittoihin.
18.10.2012 auringonsiemenen tulee painaa 56 ja minun 58 kiloa. Siihen on reilut kymmenen viikkoa aikaa.
Olen hyvin määrätietoinen ja me tulemme onnistumaan tässä. Syön joka päivä noin tuhat kaloria, välillä vähän alle, välillä vähän yli että aineenvaihdunta pysyy käynnissä.
Tällä hetkellä olen päässyt 71,0 ---> 68,1 neljässä päivässä.

GW1: 65 kg
GW2: 62 kg
GW3: 59,9 kg
GW4: 58 kg
GW5: 55 kg
GW6: 50,4 kg
GW7: 46,9 kg

Mun UGW on 46,0 kiloa. BMI olisi silloin 16,9 eli täydellinen. Silloin tietäisin olevani kaunis ja ihana, silloin voisin rakastaa itseäni. Silloin kaikki olisi paremmin, silloin läskit eivät löllyisi, luut näkyisivät ja olisin kaunis. ♥
Kukaan ei usko että pystyn siihen, mutta aion näyttää kaikille että mä onnistun.
Musta tulee vielä pienin ja kaunein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti