maanantai 13. helmikuuta 2012

Backwards


64,1 +800g

Näinhän siinä aina käy...
Huomenna on laihdutusryhmän kanssa punnitus, viimeksi oli siis 65,1 iltapaino vaatteet päällä.
Toivottavasti huomenna olis illalla reilusti alle 65, kyllä se on.
Nytkin iltapaino syöneenä oli 65,0. Pakko, sen on pakkopakkopakko olla niin.

Viime viikolla olin 5 kertaa puntilla. Tällä viikolla tulee vain 4-5 kertaa ja mulla on siitä huono omatunto.
Tunnen itseni laiskaksi läskiksi epäonnistuneeksi.
Haluan olla pieni laiha siro kaunis hento enkä tällainen ällöttävä pullamössö selluliitti ihrakasa.

Tämänkin päivän kalorit 1100-1200 VITUN LÄSKI LOPETA SE SYÖMINEN!
Kuulostan niin huomiohuoralta mutta omallapahan vastuulla luette.
Viiltely ei auta. Se ei vie näitä läskejä pois, ainoastaan harhauttaa mun ajatuksia hetken. En aio sortua siihen.
Ahmin äsken pari desiä rasvatonta maustamatonta jogurttia ja mehukeittoa. Olisi voinut käydä pahemminkin, mutta silti.
Miks olen tällainen epäonnistuja? Mä en jaksa olla jos mä en laihdu.

2 kommenttia:

  1. Pieni, muista että ODOTUS PALKINTAAN. Jaksajaksajaksa vielä hetki, mäkin jumitin/hypin/pompin yhteensä 6kk, vaikka kuinka yritin, mutta VIHDOIN on alkanut taas paino laskea!
    Älä menetä toivoa, pidä kiinni vielä hetki, jatka, että kaikki tuo tulee tavaksi ja sujuu kuin itsestään. Sä PYSTYT siihen!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana, sä jaksat aina kannustaa ja piristää. <3

    VastaaPoista