lauantai 4. helmikuuta 2012

-29°C

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
   Kiitos annalle <3
2. Sen jälkeen kerro 7 random faktaa itsestäsi.

3. Anna awardi eteenpäin lempibloggaajille/ blogeille.

1.Ruoka
Mun ruokavaliosta on tullut aika yksitoikkoinen koska en keksi mitään muuta syötävää. Aamulla puuroa, lounaaksi kanaa, iltapalaksi rasvatonta rahkaa ja cashewpähkinöitä.

2. Sali
Oon todella innostunut salilla käymisestä, oon tänään menossa jo neljättä kertaa tällä viikolla (ja olen ylpeä siitä)

3. Tulevaisuus
Pelottaa mua ihan helvetisti. Suljen tulevaisuuden jatkuvasti pois mielestä ja yritän elää vain päivän kerrallaan.

4. Tavoitepalkinnot
Oon asettanut tavoitepainoille eri palkintoja, 59,9 on hajuvesi, 58,8 on kampaajalle meno, 57,9 on tragus korvaan, 56,9 on ripsienpidennys, 52 on tatuointi ja 50 on napakoru. 

5.Viiltely
En ole viillellyt kolmeen viikkoon.

6. Tatuointi
Haaveilen tästä lapaluun kohdalle.


7.Musiikki
 Musiikki on ollut mun elämän tärkeimpiä asioita 12 vuotta mutta nyt se ei enää kiinnosta tippaakaan. Surullista.

Haastan:
auringonsiemen
anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti