sunnuntai 5. toukokuuta 2013

This is me now.






























1 kommentti:

  1. Siis mun on ihan pakko sanoa nyt jotain. Mä luen tätä blogia tasan tarkkaan sen takia et oppisin ymmärtämään kui sairaasti ihmiset voi ajatella... En siis pysty käsittämään miks joku haluaa tahallisesti satuttaa itseään. Neljäs kuva jossa tyttö on puntarilla, mun mielest siin ekassakaan ei oo mitään vikaa. Pyöreä lantio josta miehet todella pitää, ja kyllä tiedän mistä puhun. Mä olen ollut aikanani itse todella hoikka. Nyt 20kg "lihavempana" saan miehiltä aivan eritavalla huomiota. Kohteliaita ja lämpimpiä katseita. Aikaisemmin tultiin suoraan iholle ja töykeitä kommentteja. Laiha, lähes sairaan näköine nuori nainen on helppo kohde, miesten mielestä siis. Ei ne nää siinä mitään kaunista.

    VastaaPoista