sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Happiness is a loaded gun

Nyt on mennyt vähän paremmin.
Olin pe-la auringonsiemenellä yötä. Juteltiin kaikesta ja käytiin pari kertaa lenkillä.
Tänään olen ollut rokkarin kanssa.
Huomenna taas päiväsairaalaan ja näen äitiä. Tiistaina näen auringonsiementä ja sitten illalla olisi Bring Me The Horizonin keikka. Keskiviikkona taas olisi joku keikka Bäkkärillä. Joka päivälle on jotain tekemistä.

Mä haaveilen uusista lävistyksistä... Ehkä snake bites tai septum...
Toisaalta oon ihan tyytyväinen mun nykyisiin (angel bites, smiley) ja keskitynkin nyt korvien leventämiseen 14 millisiksi. Tällä hetkellä mun korvat ovat 4mm ja 5mm.
Tiistaina tilaan uusia koruja Crazy Factoryltä. Kukallisia expandereita ja risti-plugit.

Sain vähän siivottua kämppää. Kaiken kaikkiaan kiva päivä ja mieli on ollut aika tasainen. Jes.
Ei kuolemantoiveita.
Tässä lopuksi mun oma naama että tiiätte vähän kuka täällä kirjoittelee.
Ignoratkaa mun finninen käsi...

 ♥ -effy


7 kommenttia:

  1. hih no voi kiitos millikeiju <3

    VastaaPoista
  2. wow. oikeesti wow. oot todella näyttävä ja upee nainen <3

    VastaaPoista
  3. voi ei punastelen täällä... kiitoskiitos <3

    VastaaPoista
  4. Mä en vaan tajua miten sulla on naama säilynyt noin nättinä jos oot lihonut aika paljon aika lyhyessä ajassa (käsittääkseni)? Ethän sä vaan muokkaa näitä D:

    Mutta joo, itse lihoin tässä keväällä jotain 12kg ja naama rumeni ihan kamalaksi :x oon kateellinen!!!

    VastaaPoista
  5. En muokkaa kuin värejä vaan lisää kontrastia. En tiiä mun naama on ihan samanlainen kuin alimmassa painossa oltuani

    VastaaPoista