sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Officially off the rails


Haluan uuden alun. Mun paino on noussut 78 kiloon suruun syömisen ja uusien lääkkeiden takia.
Nyt syöminen loppuu.
Aloitan huomenna 500 kalorin dieetin. Siihen sisältyy paljon kahvia, tupakkaa, vichyä ja thinspoa.
Mä olen motivoitunut taas jatkamaan anailua. Se on mun elämä. Ilman sitä ei ole mua. Ilman sitä ei ole mitään. Enkä mä pärjää ilman.
Mä en huomenna mene sh-polin lääkärintapaamiseen. Mä en halua käydä siellä enää. Haluan anailla rauhassa.
Nyt siihen on mahdollisuus kun poikaystävää muistuttava este on poissa. Saan rauhassa paastoilla ja oksennella ilman että KUKAAN puuttuu siihen. Ihana vapaus.
45 kiloa, here I come.

3 kommenttia:

  1. Voimia, tsemppiä ja motivaatiota!♥ Hienoa, että pääsit eroon siitä miehestä! Ei noin voi kohdella naista... Tuli aivan hirveä olo, kun luin mitä oli tapahtunut!

    VastaaPoista
  2. Tuli muute mieleen, että ois mukava jutella sun kanssa niin oisko sulla vaikka kikiä tai jotakin vastaavaa. Voisit vaikka vastailla mun blogiin, jos kiinnostaisi jutskailla minun kanssa :)!

    VastaaPoista