sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Fat bitch

Mulla on niin paha olla tässä lihavassa ruumiissa. Mun on pakko laihtua ja tiedän että kukaan teistä lukijoista ei enää jaksa kuulla mun epäonnistumisista ja valitusta. Mäkin olen saanut siitä ihan tarpeeksi jo. Auringonsiemen tsemppasi mua ja yritti valaa uskoa siihen että minäkin voisin onnistua. Se on vaan musta kiinni, mä oon ainoo este mun laihtumiselle.
Olen täällä sairaalassa eikä mulla ole vaakaa. Pääsen kotiin perjantaina. Jouduin tänne koska kuulin taas ääniä jotka kehotti viiltämään ja oon viillellytkin. Kädet on ihan karseassa kunnossa.
Huomenna on maanantai mulla on mahdollisuus muuttua. Moniko teistä uskoo että pystyn muutokseen?

2 kommenttia:

  1. Hei!

    Uskon todellakin, että pystyt muutokseen! Kaikki pystyy, myös sinä! Älä luovuta! Aina on toivoa!

    VastaaPoista